Fjorden skaper julemarked på torvet

Fjorden Sanitetsforening har fått ansvaret for det 15. julemarkedet på Torvet i Sandefjord. Vi vil ta vare på tradisjoner og julemarkedets ånd, men bidra med noen nye innslag. Vi setter opp «Nissemors lavvo» der nissemor har høytlesning for barna. Og bålet tennes i bålpannen der besøkende kan steke pinnebrød. Fjorden Sanitetsforening skal også ha egen bod på Torvet hvor vi blant annet selger resirkulert julepynt og små juletrær i potter.
Julemarkedet åpner 30. november. Da arrangerer Sandefjord Handelsstand det tradisjonelle nissetoget som avsluttes med å tenne det store juletreet på Torvet🌲
De tre første adventshelgene i desember vil det skje mange koselige ting på Torvet i Sandefjord som garantert gir julestemning⭐️

3DC74BAF-ECA0-4B8C-BCD3-082DD13DAC6F54D8BBDC-FD88-4F04-B31C-3FE6933C6968