Om Fjorden Sanitetsforening

Fjorden Sanitetsforening er en frivillig organisasjon som er tilsluttet Norske Kvinners Sanitetsforening (N.K.S). Vi arbeider for å skape et trygt og inkluderende samfunn. N.K.S har 41.000 medlemmer og er Norges største kvinneorganisasjon.

Fjorden Sanitetsforening ble etablert som en lokalforening i Sandefjord 14.01.2014 og er en av landets største med omkring 400 glade medlemmer. Fjorden Sanitetsforening vokser stadig og har medlemmer i alle aldre og alle er velkommen.

Sanitetskvinnene er til for andre

Våre medlemmer står på skuldrene til sine formødre og bærer videre den stolte arven det er å være del av en organisasjon som er til for andre. Til alle tider har Sanitetskvinnene spurt seg hvem som trenger oss mest. Det har gjort N.K.S. til en organisasjon som ser behovene i sin samtid og retter sin frivillige innsats dit behovet er størst.

• Kathe D. Nielsen
    Kathe D. NielsenStyrets leder