AKTIVITETER FOR MEDLEMMER

Fjorden Hobbygruppa

Fjorden Hobbygruppe startet opp sin aktivitet i 2105. Hver uke møttes 20 medlemmene til hyggelig samvær og ulike hobbyaktiviteter. Her kan mye læres og fantastiske ting lages og Hobbygruppa selger sine flotte ting på det årlig vårmarkedet i Byparken i mai og Fjordens store julemarked på Pukkestad i november.

Sted:             Pukkestad Gård, Hystadveien 21, 3208 Sandefjord

Når:              Mandager kl. 10:00-14:00

Fjorden Trommegruppa

Fjorden Trommegruppe ble opprettet vinteren 2019 og hadde urpremiere i Borgertoget 17. mai samme år – kun måneder etter oppstart. 25 glade trommiser gledet oss med en fantastisk oppvisning. Trommegruppa har nå vokst til omlag 50 medlemmer som øver en gang i uken.

Sted:             Parkensenteret, Krokmoveien 41, 3224 Sandefjord

Når:              Tirsdager kl. 19:00-20:30

Fjorden LørdagsCafé

Fjorden LørdagsCafé ble arrangert for første gang i 2018. LørdagsCafe`en arrangeres flere ganger i året og er stedet hvor medlemmer treffes til sosialt samvær, den koselig praten, samt servering av kaffe og kaker.

Sted:             Pukkestad Gård, Hystadveien 21, 3208 Sandefjord

Når:              Lørdager kl. 12:00-15:00 eller etter annonsert tider

Fjorden DesignFastelavnris

Fjorden Fastelavnris er den del av Norske Kvinner Sanitetsforenings årlige nasjonale arrangement.  Første gang Fjorden Design Fastelavnris ble laget var i 2015. Hvert år i  midten av januar reiser Fjordendamer og menn ut og hugger, beskjærer og setter sammen risene. Vi koser oss med å grille pølser og det vanker også alltid litt godt til kaffen.

Våre fastelavnris blir prydet med Fjordens flotte design og vi selger dem på vår stand i glassgangen på Hvaltorget i midten av februar hver år. Vi har valgt tresorten svartor til våre ris, da dette skal være allergivennlig å ha i huset.  Bidrag for disse fastelavnrisene går til forskning omkring kvinnehelse.

Fjorden Medlemsmøter

Ønsker du mer informasjon om Fjordens Medlemsaktiviteter send oss en mail til post@fjordensanitetsforening.no.

Vi gleder oss til å se deg!