Vind i håret

Fjorden Sanitetsforening eier 4 elektriske Rickshaw-sykler og våre frivillige sykkelpiloter tilbyr byens eldre hyggelige kløverturer i prosjektet «sykling uten alder» hver uke☘️
Det er kø av eldre passasjerer som gjerne vil være med på opplevelsesturer fra ulike institusjoner rundt omkring i Sandefjord.

Fjorden Sanitetsforenings kløverturer sykler til Gogstadhaugen, Lahelle, Hjertås, Tangen, Sandefjords kolonihage, Gogstad kystlag, Bugårdsparken, besøk på Sandefjord Medisinske senter, Brannstasjonen, galleribesøk på hjul for å se på byens nye veggmalerier, sykling langs gamle Hystadveien, Bjerggata, besøke Hagefestivalen på Kurbadet, Markedsdagene i Byparken, rundtur langs fjorden med mer. Hyggelige kaffestopp hver gang hvor praten, gleden og allsang er i fokus hører også med.

Fjordens frivillige sykkelpiloter, frivillige følgesykler og passasjerer storkoser seg på kløvertur. Godt for hjertet❤️

IMG_8317IMG_8323IMG_8321IMG_8324IMG_8326IMG_8334IMG_8340IMG_8349IMG_8352