gratis kvinnehelsekonfernse på «Nye Hjertnes», torsdag 25. august

For en kveld❣️ Fjorden sanitetsforening inviterte til gratis kvinnehelsekonfernse på «Nye Hjertnes», torsdag 25. august☘️
Hyggelige og blide sanitetskvinner delte ut mange poser med frukt, drikke og små produkter av ulike slag før forestilling. For det ble full sal og stormende jubel for alle de fantastiske foredragsholderene som øste av sin kunnskap om kvinnehelse i kveld👏❣️
Tusen takk for denne flotte kvelden Margrethe Wiede Aasland, spesialist i sexologisk rådgivning, Tonje Bohlin, gynekolog og fagansvarlig overlege ved gynekologisk avdeling ved SIV, Martine Røsten Aune, student og endometriose-pasient, Tore Holte Follestad, sexolog fra sex og samfunn og konferansier Marthe Opsal, psykolog, -for alt dere delte med publikum av deres enorme kunnskap om kvinnehelse👏 Vi ble klokere, lattermilde, alvorlige, reflekterte og fikk mange nye svar om eget liv og helse.
Tusen takk Fjorden sanitetsforening❣️☘️