Våre trivselsvertinner treffer dere på Sandefjord Julemarked 2022

De 3 siste årene har vi i Fjorden tatt på oss jobben med å koordinere julemarkedet på torget i Sandefjord på oppdrag av foreningen Sandefjord Julemarked.  Nå er det bare noen få uker til julemarkedet åpner og planleggingen er i full gang. I tillegg til salgsbodene vil det bli  gratis underholdning for å skape stemning på markedet. Det blir bålpanne med steking av pinnebrød, eventyrlesning og juleaktiviteter for barn hver helg. Vi jobber også med å få til noe musikalsk underholdning og Fjorden trommekorps kommer innom 10. desember. Lørdag 26. november arrangeres det fakkeltog i byen og julegrana tennes på torvet. Den dagen åpner også julemarkedet. Det er allerede mange som har bestillt en plass, men det er fortsatt noen få boder igjen om det er noen som har lyst til å delta som utstiller. Påmelding gjøres på epost julemarked@sandefjordbredband.net, send en epost så sender vi deg mer informasjon.

Sandefjord Julemarked holder åpent
Lørdag 26/11
Lørdag 3/12
Lørdag 10/12 og søndag 11/12
Lørdag 17/12 og søndag 18/12
Åpningstider er lørdag kl. 11.00 – 17.00 og søndag kl. 12.00 – 17.00.

Følg med på https://www.facebook.com/SandefjordJulemarked og kom gjerne  innom oss i Fjorden Sanitetsforening i «nissemors hus» på markedet og slå av en prat .