Tour de Fjorden-kløvertur

Fjorden Sanitetsforening har startet et nytt kløverprosjekt og skal arrangere «Tour de Fjorden – Kløvertur» hver uke utover høsten.

Fjorden Sanitetsforening å tilby beboere på byens eldresentre muligheten til å få seg en luftetur på Rickshaw-sykler og litt vind i håret. Og vi ønsker å skape en møteplass for sosialt samvær og aktiviteter; -snakke og gjør hyggelige aktiviteter sammen, -behovet er stort.

Oppstart hver onsdag kl. 17.00-19.00, med møteplass på tunet på Pukkestad Gård. Her samles Fjordens prosjektgrupper til felles kløveraktivitet; Fjorden -Rickshaw, -Gågruppe og -Sesam.

Vi håper at mange kommer innom for å slå av en prat, gå en tur og/eller sykle.

Følg med på Facebook og i kalender på hjemmesiden vår: www.fjordensanitetsforening.no hvor mer informasjon om «Tour de Fjorden- Kløvertur» kommer!

IMG_8180IMG_8179IMG_8178IMG_8176IMG_8175IMG_8174IMG_8173