VÅRE AKTIVITETER

I tillegg har vi disse arrangementer:

Fjorden Design Fastelavnris

Fjorden Fastelavnris er den del av Norske Kvinner Sanitetsforenings årlige nasjonale arrangement.  Første gang Fjorden Design Fastelavnris ble laget var i 2015. Hvert år i  midten av januar reiser Fjordendamer og menn ut og hugger, beskjærer og setter sammen risene. Vi koser oss med å grille pølser og det vanker også alltid litt godt til kaffen.

Våre fastelavnris blir prydet med Fjordens flotte design og vi selger dem på vår stand i glassgangen på Hvaltorget i midten av februar hver år. Vi har valgt tresorten svartor til våre ris, da dette skal være allergivennlig å ha i huset.  Bidrag for disse fastelavnrisene går til forskning omkring kvinnehelse.

Fjorden Medlemsmøter

Ønsker du mer informasjon om Fjordens Medlemsaktiviteter send oss en mail til post@fjordensanitetsforening.no.

Vi gleder oss til å se deg!