Velkommen til foredrag; 29. september på Release Arena

Hold av torsdag 29. september kl. 19.00 – 21.00❣️ Da kommer ass. Professor i retorikk på Høyskolen i Kristiania til Fjorden Sanitetsforening☘️
Hans foredrag vil du ikke gå glipp av❣️
Kjell Terje Ringdal skal snakke om overbevisningens kunst. Hva har vi gjort når vi overbeviser? Hvilke ord, hvilke appellformer virker når du skal selge noe, få andre med deg, selge ideene dine – eller rett og slett snakke så folk forstår. Kanskje blir vi glade, motiverte og inspirerte. Kjell Terje bruker eksempler fra politikk, samfunn og hverdagsliv. Han viser deg eksemplene vi heier på, grøsser på ryggen av – eller ler deg skakk av.
Sett av en time til å få et innblikk i retorikkens vakre verden – og bli litt klokere. Om Kjell Terje Ringdal: Han er ass. Professor i retorikk på Høyskolen Kristiania, driver det anerkjente Washingtonseminaret på 20. året, han har skrevet to bøker, har fått Kommunikasjonsbransjens ærespris – og er fra Bakkegata i Sandefjord.
Fjorden Sanitetsforenings foredrag er gratis og åpent for alle. Ta gjerne med deg en venn, nabo m.fl., –❣️ Kom på «Release Arena», Sandefjord Fotball kl. 19.00 – velkommen❣️